Zásady pro komunikaci na on-line workshopech a dalších akcích
Zásady komunikace pro workshopy a on-line akce
-
zkontrolujte si prosím nastavení – kvalita zvuku a obrazu
-
vypněte prosím svůj mikrofon a kameru
-
diskuze probíhá v prostoru, který určí přednášející
-
pro dotazy používejte chat – používejte běžné výrazy, buďte struční
-
pro dotazy, které chcete položit sami, využijte funkci „zvednout ruku“. V čase určeném pro diskuzi Vás vedoucí diskuze vyzve k zapnutí mikrofonu, případně kamery
-
každý účastník diskuze má na dotaz i odpověď maximálně 3 minuty čistého času
-
přistupujme k diskuzi jako k tréninku zvířat – volíme pozitivní a negativní posilování, nevolíme trest ( nálepkování, odsuzování, slovní útoky, zesměšňování)
-
pokud nesouhlasíme, nebo nechceme odpovědět na dotaz, následují 3 vteřiny ticha
Předem děkujeme za dodržování těchto zásad. Všichni si přejeme prožít společně sdílené chvíle v optimální úrovni stresu a pokud možno příjemným způsobem.
Tým lektorů NCHK